Pages

...Selamat Datang ke Duniaku...

"Orang yang cemerlang melihat setiap halangan sebagai peluang untuk mengasah potensi, manakala orang yang tidak cemerlang menganggap setiap halangan sebagai alasan yang menyebabkan kemundurannya"

:::Jom Borak:::


ShoutMix chat widget

:::Klik la:::

Rabu, 28 April 2010

berakhir sudah....

akhirnya abis gak exm yg berlangsung hampir 3 minggu... fuhhh... kalo dgr je pn dh dpt rase betapa penatnye exm selama 3 minggu tu... alhamdulillah akhirnya dh tamat pd hari ni... hehehehe...

bermulanye pagi td.... dup dap dup dap... jantung berdegup... punye la xsbr nk abis exm... almaklum la... org lain dh start cuti... dh abis exm... aku terkial2 la lg membaca nota yg xfhm2 gak... duduk xsenang berdiri pn xkena... sampai sakit perut dibuatnye.. wakakakakka....



ni salah satu nota yg aku baca... name subjek yg last ni spektroskopi asas... wah.... tajuk nye pn dh cukup gah utk wat sape2 yg ambk kimia ni sakit perut.. ok2 sambung cite td... bace punye bace punye bace akhirnye aku pn yakin la dh igt sume ni... cewah... dh terbayg2 la kononnye bakal dpt dekan la kan sem ni... berangan je lbh... hahahahahha...

tepat pukul 3.00 aku pn kua bilik... start enjin kete... bertolak ke DECTAR... cewahhh... dgn hati yg bercampur baur sbb xtau la soalan mcm mane yg akn kua... tp dh dpt agk gak sbb sblm2 ni pn exm susah gak... kimia xpernah yg senang... kalo ckp senang tu sekadar nk sedapkan hati sendiri je tu... (hahahahaha... ayt xpuas hati...)

pas tu bile dh smpai mcm biase la... aku pn kua dr kete... berjln ke dwn... tp xleh masuk lg... lum mase utk masuk lg.. jd borak2 la dulu dgn kwn2... masing2 muka dh berseri2 sbb dh nk cuti la katekan... dh naik sewel kepala otak study je... pas tu dlm pukul 3.20 kitorg pn dibenarkan masuk dwn... emmm.... cari punye cari tmpt duduk akhirnye jmpe... aku pn duduk... bc doa... segala doa la aku bc... takut punye pasal...

pengawas peperiksaan pn bc la peraturan time exm...(sebenarnye dh naik bosan dgr... benda yg same la hmpir 3 minggu dok dgr sblm exm...).. pas tu bile tpt je pukul 3.30 exm pn dimulakan... aku pn memulakan dgn bismillahirrahmanirrahim...... bukak je first page... alamak.... adoyai.... ape kejadahnye la soalan ni... wuwuwuwuwuwuw... lain yg aku bc lain pulak yg kua... haish... tp ape kan daya... jwb je la... goreng je la ape yg ptt...

pas tu sambung pulak soalan 2... emmmm.... same gak... dlm pd syok jwb soalan2 lain(poyo je... walhal muka dh cuak sbb xtau nk jwb ape..) tetibe je dh pengumuman tinggal 15 minit je lg... adoyai... byk gak lg yg aku xjwb... aku pn redha je la... jwb mane sempat je la.... so ni la cite yg berlaku td... mlm ni aku berhajat nk update blog... ok la... nk stop jap sbb nk post cite lain pulak... selamat membace ye.. bubbye... :)

Read more: http://www.arcx13.com/#ixzz0mOjuXa00 Under Creative Commons License: Attribution No Derivatives

3 comments:

hamizah adam berkata...

goreng2 tu hangus x? mst la x kn? but, lumrah alam kot, tym xm bce laen kua laen. laen la if kite s'diri yg wt soklan. hee~ goreng pon goreng la. tp t insya Allah result mst gempaq. :)

Izie berkata...

amin.... insyaallah... harap2 begitu la... kdg2 rase mcm jwb ikt ape yg kite fhm... bkn ape yg soalan nk... hahahahaha... jwb dgn harapan lecturer bg la markah kesian... lg psycho kalo nmpk org sebelah tulis dh mcm novel je... mcm diorg hafal satu buku je... hahahhaha...

izhar(im) berkata...

yaehhhhhhhhhhh dh hbs dh apa lg kita brbnzene eg hahaha